Seminar Leadership

Atelierul de leadership formează abilitățile specifice ale unui leader pentru găsirea soluțiilor, dezvoltarea colaborării și îmbunătățirea rezultatelor afacerii.

Se adresează tuturor celor care doresc să deprindă abilitățile necesare în climatul actual de muncă, în care relațiile de colaborare dintre oameni devin din ce în ce mai importante. 
 
Capacitatea de a crea un mediu de muncă în care competențele fiecăruia să fie la maximum valorificate va fi provocarea principală pentru leaderi. Sursa satisfacției și chiar a fericirii cu privire la munca depusă este reprezentată de modul în care se colaborează pentru obținerea rezultatelor, iar acest lucru este direct influențat de către leader. Cultura organizațională este rezultatul tuturor interacțiunilor dintre membrii acesteia, iar răspunderea este a leaderului.
Cod Produs: Sldrshp Ai nevoie de ajutor? +40722347439
  • Descriere
  • Review-uri (0)

CONȚINUT 

Think ....as a Creative Leader


Înainte de a putea lucra cu ceilalți, avem nevoie să știm cum putem lucra cu noi înșine.  Modulul se concentrează pe descoperirea atitudinilor și comportamentelor cu privire la colaboratori și colegi, pornind de la studiul propriului sistem de gândire. 
             
    conștientizarea valorilor personale
    definirea sensului  și a contribuției personale    
    asumarea responsabilității     
    conceperea de strategii de acțiune
    recunoașterea sistemelor de gândire
    descoperirea blocajelor în luarea deciziilor    
    definirea de obiective personale și contextuale
    inteligența emoțională 


Act ....as a Creative Leader

Doar dacă spunem ce facem și facem ce spunem avem șansa de a dezvolta încrederea celorlalți în noi. Într-un moment în care media gradului de implicare la locul de muncă este undeva la 10% în Europa, avem nevoie de acele comportamente care să transforme mediul de muncă într-unul cât mai apropiat de nevoile oamenilor și de productivitatea pe care ne-o dorim. 
    
    transformarea: slujbă – carieră – vocație
    strategii motivaționale
    îmbunătățirea colaborării     
    stimularea creativității echipei
    orientare către soluții
    concentrarea atenției


Communicate (writing & speaking)....as a Creative Leader

De fiecare dată când ceva funcționează altfel decât planificat se dă vina pe comunicare. Este cel mai întâlnit ”vinovat” în toate analizele despre mediul de muncă, pentru simplul motiv că tot ceea ce facem și modul în care transmitem asta are nevoie de un mesaj. Modulul dezvoltă abilitățile de găsire a celor mai bune modalități de exprimare în limbajul scris sau în cel vorbit. 
    
    puterea transformațională a cuvântului bine ales     
    arta de a spune “povești”
    limbajul motivațional


 


 

Scrie un review


close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!